5 Mart 2013 Salı

Yozgat da Bebeğe Adı Şiddet Kendi Vahşet...

             Bir haber dinledim tv de geçen günlerde.. bir baba kendi öz evladına şiddet uygulamış..Ah vah tüh derken bir de Yozgat denilince daha bir dikkat kesildim.. Neymiş efendim beyfendinin ! bebeği kendi öz evladı çok ses çıkartıyormuş da o yüzden öyle yapmışmış..Neyse ben kendimce söylenip beddualar ederken haberde bir de psikolojik tedavi gördüğü bilgisi söylendi.. Yani bu ne demek ben aslında dövmek istemezdim ama deliyim.. yani ceza indirimi.. yani insaflarda vicdan indirmi mi.. Öyle mi !!! Öyle olmasın artık ,öyle olmamalı.. Senin şiddet gösterdiğin canından bir parça,senin bir parçan.. Bizim yüreğimiz dayanmazken sen nasıl bir vicdanla yaparsın diye sormak istedim doğrusu..

           Ve bu konudan sonra bir soru oluştu bende.. Acaba şiddet uygulayanalrın kaçı psikolojik vaka ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder