12 Nisan 2013 Cuma

Neden Yozgatla Alakalı Bir Blog ?

Yozgata taşınalı henüz bir yıl olmadı. Aslen Yozgatlıyım ama ilk kez Yozgatta yaşayacağım. Benim gözümden bir kadin ,anne ,bir insan ve bir Yozgatlı olarak gördüklerimi yansıtacağım inş. Gördüğüm eksiklikler,Yozgatın keyifli yanları,alışveriş,gezi,yemekler,evleri ,sokakları,insanları.. Yani hem yaşama dair hem de Yozgatta daki yaşama dair her şey..

Yozgat dışında Yozgat'ın çok fazla bilinmiyor olması,Yozgat da yaşamaya başladıkdan sonra burda ne yapılabileceğini bilmiyor olmak beni bu blog açmaya yönlendirdi.Yozgatta canı sıkılan bir insan ne yapar,ne yapabilir, nerelere gidebilir,nelerede alışveriş yapabilir,nerelerde ne tadlar bulabilir paylaşmak istiyorum.

Her an dışarı çıkamıyorum tabi ama duyduğum,gördüğüm,yaşadığım herşey sizlerle olacak inş..

Alış veriş mekanları, lokantalar, fırınlar,tatlıcılar..vs.. herşeyi paylaşmak istiyorum ki hele hele ki hangi mağazada ne var gibi içeriklerde paylaşabilirim ( bana bu konuda mağaza sahiplerinin yardımı gerekiyor tabi )

Kültür sanat,sinema,tiyatro ve tüm tarihi mekanlar,mesire yerleri de ayrı bir ilgi alanımız tabi..

Bir anne olarak da çocuklarımızla geçireceğimiz zamanlar,neler yapılacağınıda eminim anneler merakla okuyacaktır..

Evet artık Yozgata dair herşeyle sizlerleyim..

Yozgat BLOG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder