14 Mayıs 2013 Salı

Yozgatın İhtiyar Delikanlıları Spor da


 
 
 

Yozgatta amcalar,abiler,dedeler meğer her gün Çamlığa yürürmüş.Yozgat ile alakalı ne kadar çok bilmediğim şey var dedim bu resimleri görünce.. Resim kaynağım ise Facebook'dan Yozgat fotoğrafları isimli bir sayfa.(https://www.facebook.com/pages/Yozgat-Foto%C4%9Fraflari/502592259791550) Ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum onlara,çünkü fotoğrafları çok güzel ve onların izniyle faydalanıyorum.

Neyse gelelim asıl meselemiz olan ihtiyar delikanlılarımıza.Bu fotoğraflardan sonra şöyle bir nette dolaşarak bu gurup hakkında araştırma yapayım dedim.Kimdirler,necidirler,ne iş yaparlar..Yozgatın akil adamları mıdırlar  :) vs..vs.. Şaka bir yana ama gerçekden çok etkiledi beni bu grup. Doğayla iç içe olunan ender kentlerden biri olan Yozgat ta böyle bir etkinliğin olması çok güzeldi.Hele hele ki yaşları belli bir düzeyin üstünde olan kişilerin yapması daha da beni etkiledi .Yozgatın nimetlerinden faydalandıklarını düşünüyorum.

Sizi merak da bırakmadan hemen bu etkinlik ve grup hakkında benimde Yozgat medyasından öğrendiklerimi aktarayım.Emekli Beden Eğitimi Öğremeni olan Sayın Mehmet Yancıoğlu öncülüğünde bundan 16 yıl önce başlamış meğerse bu doğa yürüşleri.Doğa yürüyüşü dediğime bakmayın spor yürüyüş egzersiz her şey var anladığım kadarıyla.Her gün sabah 06.00 ile 07.00 arasında düzenleniyormuş ve içlerinde iş adamalrı,daire müdürleri, esnaf,emekli her tür kesimden delikanlılar mevcut.Kendilerine de bir isim vermişler

Ben bu azimli,doğayı ve kendilerini seven Yozgatlı İhtiyar Delikanlıları tebrik ediyorum.Evlerinde oturmayıp gençlere örnek oldukları içinde ayrıca kutluyorum.Yozgat gibi bir cennet de Doğa yürüyüşleri organize eden varsa tebrikelr yok yoksa da duyrulur.. bu nimet kaçmaz :)

                


                 İşte Yozgatın İhtiyar Delikanlıları ( ben bu başlığı çok sevdim :) )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder